Jesteś menadżerem? Zakładam, że w najbliższym czasie będziesz przeprowadzał roczne rozmowy oceniające ze swoim zespołem.
Jakie jest Twoje podejście do tego "obowiązku" i co powoduje, że tak jest?
Z praktyki wiem, że ocena roczna jest bardzo często traktowana przez menedżerów, jako zło konieczne. A może to być jedno z niezwykle efektywnych narzędzi menedżerskich pozwalających budować pozycję i autorytet szefa w oczach podwładnych.
Tylko jak to zrobić?
Dobrze poprowadzona rozmowa oceniająca pozwala menedżerowi pozyskać niezwykle istotne informacje o swoich pracownikach – o ich motywacjach, potrzebach, obawach i ograniczeniach. Wiedza ta zwiększa wpływ menedżera na pracownika, pozwalając mu efektywniej oddziaływać na jego zachowania i ostatecznie dzięki temu wpływać na rezultat jego pracy.
Jakie są Wasze doświadczenia związane z prowadzeniem rocznych rozmów oceniających?
Pozdrawiam
W sumie samo ocenianie i kontrolowanie powinno być wpisane w zadania każdej firmy. Ja również niedawno na stronie https://www.informationhouse.pl/na-czym-polega-badanie-sprawozdan-finansowych/ czytałam na czym polega badanie sprawozdań finansowych. Jestem przekonana, że takie audyty po prostu są potrzebne.
OdpowiedzUsuń