niedziela, 8 maja 2011

REKLAMA


Zapraszamy na szkolenie w PROMOCYJNEJ CENIE 199zł


"Zarządzanie zespołem" 


Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać, a nie jak rządzić.



Miejsce:
Poznań 
Czas:
16 - 17 maja 2011r.
Kontakt
Sławomir Krzysztofik - 530-134-347;  krzysztofik.slawek@gntb.pl www.gntb.eu


3 komentarze:

  1. Osobiście zainteresowała mnie taka opcja, jak powiadomienia web push, jeśli chodzi o odpowiednią reklamę dla firmy. Wydaje mi się, że może być to naprawdę bardzo dobry pomysł. Najlepsze rozwiązania dla siebie możecie znaleźć w ofercie https://push-ad.com/rozwiazania-dla-branz/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat kiedy mówimy o reklamie to jest to dość szerokie określenie. Moim zdaniem również fajnie musi działać influencer marketing http://www.pracownikok.pl/influencer-marketing-rozwiazanie-tylko-dla-najwiekszych/ i jestem przekonany, że takie formy promocji są praktycznie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to zdecydowałam się na konkretną formę reklamy, jaką są ulotki, ponieważ w moich regionach taka reklama ma dużą skuteczność. Wszystko wydrukowali dla mnie https://chroma.pl/pl więc sprawdźcie sobie ich usługi koniecznie.

    OdpowiedzUsuń